خاطرات کلاس من/امواج جامعه
کلاس ششم سوال و مشکلات اجتماعی و....

اين موضوع كه چرا دختران نمي‌توانند به خواستگاري بروند گاهي خنده دار بوده و گاهي نيز دغدغه فكري دختران است.

با علم براينكه دختر و پسر هيچ گونه برتري نسبت به يكديگر ندارند و تنها در ذات و عملكرد با يكديگر متفاوند بايد گفت: دختران در ضمير و باطن خود زمينه مادر شدن را دارند تا مي‌توانند اين وظيفه الهي را كه با محبت و آرامش آميخته است به نحو احسن انجام دهند.

هميشه در جامعه از دختران از انسان‌هايي آرام و احساساتي ياد شده است كه مي‌توانند با حضور خود آرامش را به محيط هديه كنند.

حال بايد نگريست كه دختران با اينگونه روحيه كه در كالبدشان دميده شده مي‌توانند ناگهان به خواستگاري پسري بروند و زماني كه جواب منفي دريافت كردند، به راحتي از كنار آن بگذرند و به سراغ پسر ديگري بروند.
موضوع مطرح شده تمام مطلب نبود، چراكه اگر از بعد ديگري به اين فرآيند نگاه كنيم مي‌بينيم كه در مرحله آخر اين دخترانند كه جواب مثبت و منفي يك ازدواج را مي‌دهند.

خلاصه کلام آن که ساختار شخصیتی هریک از دو جنس زن و مرد به گونه ای است که هر کدام ویژگی های لازم را در مسیر تحول وجود و نیل به کمال شخصیت بی بدیل خود دارا هستند.
تفاوت های زیستی و روان شناختی موجود میان زن و مرد هرگز به معنای برتری یکی بر دیگری نیست، که این تفاوت ها بیانگر ویژگی ها و نیازهای خاص، قابلیت ها و مسؤولیت های ویژه و در خور هر کدام از ایشان است.

باشگاه خبرنگاران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:52 :: نويسنده : ز-میریان

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید! ز-میریان هستم از دانشسرایی های طرح 4ساله و اکنون دارای 23سال سابقه کار در مدارس ابتدایی بامدرک کارشناس دبیری آموزش ابتدایی در حال خدمت در پست کارشناس توسعه پیش دبستانی غیر دولتی می باشم
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات کلاس من/امواج جامعه و آدرس romisa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان